Beoordelingen van Sushi 8 Hilvarenbeek

Recente recensies

4.0
Desiree
gisteren

Duurde wat langer dan verwacht. Maar een extra portie loempia's maakte veel goed.

Deze500
gisteren

Serieus personeel, top!

Wij Ons en ik
26 juni 2022
Hans van Geloven
26 juni 2022

Sushi valt uit elkaar. Niet stevig genoeg

M
26 juni 2022

Gisteren sushi besteld, maar helaas viel het deze keer erg tegen. Elke sushi stukje viel helemaal uit elkaar, waardoor je niet het idee had dat je sushi aan het eten was. Sommige sushi stukken waren ook heel erg grof/dik gesneden. Dit is de eerste keer dat de sushi van Sushi Eight zo tegenviel!

Niels
18 juni 2022

Sushi was lekker en je krijgt wat je verwacht.

Harry
11 juni 2022

Verse ingrediënten, Snelle bezorging en vriendelijke bezorger

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positief beoordeling. We hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

Chantal
7 juni 2022

Helaas hadden we bij twee pokebowls de schil van de garnalen in het gerecht zitten. Normaal is het altijd heel lekker maar dit was echt heel jammer.

Soof
5 juni 2022

Heel lekkere sushi. Alleen sommige zijn beetje groot voor in 1keer in je mond! 😉

Monique
30 mei 2022

De sushi was zoals altijd heerlijk. Helaas zat er alleen deze keer geen wasabi en gember in de tas. Ook vind ik 1 flesje sojasaus ook wat weinig voor de bestelling die we hadden. We gaan er vanuit dat dit per ongeluk zo gegaan is, want dat zijn normaal niet gewend.

Van De ven
27 mei 2022
Peter Damen
24 mei 2022

Service was goed , smaak was goed , de sushi was te los , ze vielen makkelijk uit elkaar

gaby
24 mei 2022

Snelle levering! lekkere sushi

Jurgen
22 mei 2022
Bob
14 mei 2022

Groot compliment. Erg lekker!

Barbara Salas-lint
13 mei 2022

Heerlijke Sushi!

Femke
9 mei 2022

Onze tijdig bestelde bestelling werd bijna een uur te laat bezorgd. We werden gecompenseerd met een gratis portie loempiaatjes. Schaal was netjes opgemaakt, maar ik vond de smaak en kwaliteit niet heel bijzonder.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L
8 mei 2022

Misschien was het te veel verwacht dat ik op zondag om 18 u stipt op tijd de bestelling binnen te krijgen, maar ja, als je het aanbiedt kun je het vast ook waarmaken dacht ik. Bexorgd om 18.40 ongeveer. Wel heel lekker weer allemaal 👌.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

A. Wouters
8 mei 2022
Dolkemade
5 mei 2022

Lekker, maar in verhouding aan de prijs.

Hurkmans
4 mei 2022

De maki rol met tuna had tuna die echt niet vers meer was en zeer bedenkelijk rook.

Jt
1 mei 2022

Super lekker, zelfs iets eerder bezorgd dan afgesproken.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

J duijts
1 mei 2022

Super lekker. En bestelling precies op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Conny
1 mei 2022

Lekkere sushi, wij hadden hem op een feestje als extra hapje en het werd door iedereen gewaardeerd. Schaal van 96 stuks. Makelijk en lekker.

Desiree
30 april 2022
Linda van der Heijden
24 april 2022

stipt op tijd en alles smaakte weer zo lekker, 10 punten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Thaals
16 april 2022

We waren altijd enthousiast over de kwaliteit. Nu was het echt smaakloos, en ik denk niet dat we nog een keer afhalen.

Arianne
15 april 2022
Michele
13 april 2022

Op tijd goed gevuld en lekker vers. Ik had wel met extra tonijn

Reactie van Sushi 8

Beste Michele, bedankt voor de review. Graag tot ziens bij sushi 8!

Ine Kanters
11 april 2022

Was weer heerlijk en bestelling stond klaar toen ik kwam

Peter
8 april 2022
Rob de Wildt
7 april 2022

Prachtige sushi’s en heerlijk gegeten. Meer dan zat👍🏻👍🏻👍🏻

Roos
7 april 2022

Goede service, belde zelfs dat de bestelling eerder klaar was, lekkere sushi!

Lisette Van der Sande
6 april 2022

Jammer dat bezorging niet lukte, zijn wel 2,50 kosten voor in rekening gebracht.

Reactie van Sushi 8

Beste Lisette Van der Sande, onze excuses. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Anoniem
4 april 2022
Van den boom
4 april 2022

50 minuten te laat. Dit gebeurt al sinds de opening. Meerdere malen besproken, maar geen verbetering. Jammer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Van Den Boom, bedankt voor de review. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Emma
3 april 2022

Het eten is echt heerlijk, zowel de rauwe hapjes als de bereide. Helaas is de klantgerichtheid ver te zoeken. Ik kwam op de afgesproken tijd de sushi ophalen, bleek er een half uur vertraging te zijn. Dit wordt niet doorgegeven, dus je komt voor niks. Een half uur later was ik terug en toen kon ik ook nog 10 minuten wachten. Er is door de medewerker geen enkele keer excuses aangeboden en dát is wat me echt mateloos stoort. Vertraging kan gebeuren, maar 1) breng je klant op de hoogte via het reserveringssysteem en 2) bied je excuses aan! Ook een compensatie zou op z'n plek zijn, in de vorm van korting of een gratis gerecht. Ontzettend jammer dat het heerlijke eten om zeep wordt geholpen door de niet bestaande klantgerichtheid.

Reactie van Sushi 8

Beste Emma, onze oprecht excuses. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Benjamin
31 maart 2022

Hele lekker sushi box, helaas was de bezorger 15 minuten te laat.

Ine Kanters
31 maart 2022

Iedereen vond het heerlijk voor herhaling vatbaar

Wim Mols
28 maart 2022

Heel lekkere sushi , gaan we vaker bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sander
28 maart 2022

Absoluut veruit de lekkerste sushi die we in tijden gegeten hebben, en ook nog eens mooi gepresenteerd. We gaan zeker vaker bestellen.

Reactie van Sushi 8

Beste Sander, bedankt voor de review! Graag tot ziens bij sushi 8!

Desiree
27 maart 2022

Lekker en op tijd klaar

Mv
27 maart 2022
W
26 maart 2022

Keurig op tijd geleverd

Anoniem
26 maart 2022
Mariet Liebregts
26 maart 2022
Daisy
25 maart 2022

Heerlijk!!!

Ellen
19 maart 2022

Is de California roll vernieuwd? We mistte de avocado

8
18 maart 2022
Saskia
15 maart 2022
Het was weer lekker
11 maart 2022
Therese jongsma
11 maart 2022
Reactie van Sushi 8

Beste Therese Jongsma, bedankt voor de positieve review! Wij hopen u snel weer terug te zien bij sushi8!

Moniqur
10 maart 2022
Jeanine
7 maart 2022
Sophie Prinsen
6 maart 2022
Bram Denissen
28 februari 2022

De kwaliteit van de sushi is heerlijk Jammer dat de levering lang op zich liet wachten (al een keertje eerder meegemaakt)

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Sjoerd
27 februari 2022

De allerbeste take-away sushi. 100 punten.

Reactie van Sushi 8

Beste Sjoerd, bedankt voor deze leuke reactie. wij hopen u snel weer terug te zien!

Saskia
26 februari 2022

Heerlijk

M. Van Gestel
21 februari 2022

De sushi zelf is goed maar ruim een uur bezorgen na de aangegeven tijd is gewoon slecht! Ik laat het hier voorlopig bij want de planning is ronduit slecht!

Reactie van Sushi 8

Beste M Van Gestel, wat vervelend om deze ervaring te lezen. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

John Lenior
20 februari 2022

Makkelijk te bestellen, precies op afgesproken tijd klaar en ontzettend lekker.

Lieke
20 februari 2022

Heerlijk gegeten en prima op tijd dit keer

Van hoof
20 februari 2022

Heerlijke sushi, leuk box concept!😊

Huub
20 februari 2022

1 uur te laat...

Reactie van Sushi 8

Beste Huub, wat vervelend om te lezen dat de bestelling een uur te laat geleverd is. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Linda van der Heijden
19 februari 2022

Het stond op tijd klaar en we hadden er weer een heerlijke maaltijd aan.

Wout Quispel
17 februari 2022

Super lekker pakket surf en turf. Genoeg voor 5 personen

Nicole
17 februari 2022
Wieke Krielaart
14 februari 2022
Chantal Kiezenberg Mahu
13 februari 2022

De sushi was heel erg lekker. Een nadeel vonden we wel dst ze erg groot zijn en er relatief veel rijst omheen zit. Fijn is wel dat er verrassende smaken/soorten zijn. Helaas waren er geen sausjes meegeleverd bij de extra snacks die we hadden besteld (vergeten) dus geen loempia saus en pittige mayonaise. De schalen waren mooi opgemaakt en we hebben zeker lekker gegeten en daar gaat het om.

Reactie van Sushi 8

Beste Chantal Kiezenberg Mahu, wat fijn om te horen dat het goed heeft gesmaakt. wij nemen uw feedback mee.

Adriaan
12 februari 2022

Erg lekker gegeten!

Jim
12 februari 2022
Hans van Geloven
7 februari 2022

Het is wel eens beter geweest en ik erger me echt aan het feit dat er iemand in de winkel staat die een reken machine nodig heeft om uit te rekenen hoeveel je moet terug geven op 50 euro als je 48,40 moet betalen.

Koen
6 februari 2022

Heerlijke Sushi van een zeer hoge kwaliteit. Echt lekker gegeten!

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling. We hopen u snel weer te zien! - Team Sushi Eight

.
6 februari 2022

Weer lang moeten wachten, zonder dat ze het melden.

Linda
3 februari 2022

Goede prijs/kwaliteit. Iets minder 'mayo' door de rijst vd poké bowl mag.

Sjef
1 februari 2022
Lieke van de Wouw
31 januari 2022

Door een computerstoring ging het helemaal mis. Kan gebeuren natuurlijk, maar de communicatie daarover (en het gemis aan excuses) heb ik als storend ervaren. Iedereen moest vreselijk lang wachten.

Reactie van Sushi 8

Beste Lieke van de Wouw, wat vervelend dat dit zo is gegaan. onze excuses voor het ongemak. We hopen u snel weer te zien!

Margot
31 januari 2022

De sushi was weer heerlijk maar wederom, dit keer vanwege een storing in de kassa, bijna 1 uur extra moeten wachten. Kwa service zou het goed zijn om hier een analyse of verbeterproces op los te laten want dit gebeurt helaas wel vaker. Daardoor wel extra honger gekregen om te smullen van de lekkere sushi.

Reactie van Sushi 8

Beste Margot, wat vervelend dat dit zo is gegaan, onze excuses. We gaan met de feedback aan de slag. Wij verzoeken u een mail ter schrijven naar info@sushi-eight.nl

Vivianne
30 januari 2022

Sushi was heerlijk. Helaas al 3e keer op rij dat de sushi niet klaar is op de gevraagde afhaaltijd. Vandaag stonden we weer 30 min langer te wachten dan gepland.

Reactie van Sushi 8

Beste Vivianne, wat vervelend dat de bestelling nog niet klaar was. Wij verzoeken om een melding in te dienen naar de email info@sushi-eight.nl op deze manier kunnen we de melding voor u in behandeling nemen.

Sjoerd Reijans
30 januari 2022

Echt fantastische Sushi. Even nog een beetje opschalen qua personeel in de piektijden maar los van dat echt helemaal top. Super kwaliteit. Beste afhaal Sushi die we ooit gehad hebben. De “quality time” box is “the one”. Dank dank!

Dirk
30 januari 2022

De sushi zelf was lekker en zag er netjes uit. Helaas was de bestelling niet compleet bij ophalen en waren er niet genoeg stokjes en soja saus bij gedaan. Gelukkig werd het ontbrekende gerecht snel toegevoegd toen ik terug ging.

A.
29 januari 2022

Wachttijd wederom veel te lang. Geen excuses, geen communicatie. Het was onze laatste keer Sushi8.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl waarin u de klacht nogmaals vermeldt, handelen we het daar verder af - Team Sushi Eight

Michele
28 januari 2022

Eten stond op tijd klaar. Kreeg alleen bij de poke bowl mayonaise bij. Gelukkig werd dit netjes verholpen en kreeg ik soja wasabi en gember. Ik vond het een smakelijk en vers gerecht

Reactie van Sushi 8

Beste Michele, bedankt voor de positieve feedback. Graag tot ziens!

Heleen
27 januari 2022

Eten was prima, leveren op de afgesproken blijkt lastig. Helaas blijkt dit uit vele reacties.

joke van deurzen
24 januari 2022

waardeloos !!!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Joke van Deurzen, wat vervelend dat u deze negatieve ervaring bij ons heeft gehad. Wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@suhsi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Judith
24 januari 2022

Sushi is altijd lekker hier. Maar zowel bezorging als afhalen drama en reken op 1uur extra. Gisteren 65minuten gewacht terwijl er een afhaal tijd doorgegeven werd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Judith, wat Vervelend om te horen dat het allemaal zo is gegaan. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl waarin u de klacht nogmaals vermeldt, handelen we het daar verder af.

Karen
24 januari 2022

Zondagavond 23 januari sushi besteld bij de locatie in Hilvarenbeek om op te halen om 17.45 uur. Rampzalig ontvangst, onvriendelijk te woord gestaan en mijn bestelling niet 123 kunnen vinden; een complete chaos oogde het en die werd alleen maar groter met het aantal mensen wat we binnen stond. Tot huilens toe bij een van de jongere meiden toen ze een boos belletje ontving ban een ontvreden klant. Bestelling was nog niet klaar, geen probleem, maar uiteindelijk liep ik pas om 17.20 uur met mijn sushi naar buiten, 35!! minuten later. Smaakte verder prima...

Reactie van Sushi 8

Beste Karin, wat vervelend om deze ervaring te lezen. Ik zou u willen verzoeken om een melding in te dienen via de mail info@sushi-eight.nl op deze manier kunnen wij de melding voor u in behandeling nemen.

Charlie
24 januari 2022

Bezorger ziek moest het afhalen .snap ik helemaal .maar dat het zo lang duurde niet .ik heb rond 4 uur besteld voor 6 uur en kon pas om half 8 naar huis met het eten .probeer de volgorde van je bonnen goed te volgen en bereid b.v aanbiedingen voor zodat je die sneller kan uitgeven. En zet op tijd de online bestellingen stop zodat je niet te veel in eens krijgt. Ben open over hoelang het duurt .en laat mensen niet wachten of komen als het zolang duurt .zeker als het zo koud is in de zaak .wat ik ook snap voor de corona regels .het eten zelf is echt top .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
24 januari 2022

Ik werd na het plaatsen van mijn bestelling gebeld dat ze geen bezorger hadden en of we het konden ophalen. Prima zelfde tijd kon het opgehaald worden. Op locatie bleek de druk en stress groot. Dus we hadden onze bestelling pas tegen 19:00. Maar alle medewerkers hebben zich uit de naad staan werken. Ook nog wat extra sushi als excuus gehad. Naar mijn idee heel netjes opgelost, het was echt geen fijne avond voor het personeel. De sushi smaakte weer heerlijk en ze hebben er echt hun best voor gedaan! En ben echt boos op klanten die het jonge personeel telefonisch aan het huilen maken, kom op zeg!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Barbara
24 januari 2022

Voor de 2de keer online besteld bij sushi eight. De eerste keer was vlak na de opening. We hebben toen lang moeten wachten, maar ach, net open, vast nog wat kinderziektes… Gisteren weer online besteld. Ongeveer een jaar later. Kon mijn bestelling om 18.00 uur afhalen, maar heb daar ter plekke nog 60 minuten!! moeten wachten. Kreeg voor het lange wachten een gratis doosje sushi erbij. Dat werd zeer op prijs gesteld en het eten was ook lekker. Maar voor ons helaas de laatste keer.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl waarin u de klacht nogmaals vermeldt, handelen we het daar verder af - Team Sushi Eight

Smetsers
24 januari 2022

Kwaliteit was weinig mis mee. Bestelling was pas een half uur later klaar dan opgegeven tijd en bij de poke bowl garnalen zaten veel minder garnalen dan normaal en geen avocado! Erg jammer! Ik bestel deze regelmatig, maar weet niet of ik zo nog een bestelling plaats.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat u niet tevreden was met uw bestelling. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl waarin u de klacht nogmaals vermeldt, handelen we het daar verder af - Team Sushi Eight

Wouter
24 januari 2022

Nooit meer bestellen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Wouter, kunt u ons wat meer vertellen over u ervaring via info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u misschien verder helpen.

Inge Kerkhofs
23 januari 2022

Online tijdig besteld. Afhaaltijd 18.30uur. Om 19.45 uur was de bestelling pas klaar. Schandalig!!!! Het eten was verder prima, maar de wachttijd kan echt niet.

Reactie van Sushi 8

Beste Inge Kerkhofs, Wat vervelend om te lezen dat de bestelling zo laat klaar was, onze excuses. Wij verzoeken u om een mail te schrijven naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u verder helpen.

Ton
23 januari 2022

Was wederom super lekker en mooi optijd klaar

GdK
23 januari 2022

Om 18u00 besteld, bezorg moment was om 19u15. Omdat het er om 19u45 nog niet was even gebeld of er iets mis was met de bestelling. Toen werd aangegeven dat het er over een kwartier zou zijn. Uiteindelijk werd de bestelling om 20u30 geleverd… was overigens wel weer erg lekker.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl waarin u de klacht nogmaals vermeldt, handelen we het daar verder af - Team Sushi Eight

Anoniem
23 januari 2022

Wij hebben 2,5 uur op ons eten gewacht! En de kwaliteit van het eten was niet zo als we dat gewend waren. Heel jammer dit

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl waarin u de klacht nogmaals vermeldt, handelen we het daar verder af - Team Sushi Eight

vd loo
23 januari 2022

Na een bestelling te hebben geplaatst rond 17.30u zou deze om 19.00u bezorgd worden, ik werd gebeld dat dit niet ging lukken ivm drukte en zou een half uurtje later worden er werd ten compensatie iets extra’s bijgeleverd, na lang wachten om 19.50u gebeld, het zou nog zo’n 20 min duren, dus rond 20.15u uiteindelijk werd eten om 20.45u bezorgd( 1.45u later). We hebben daarna wel lekker gegeten.

Reactie van Sushi 8

Beste vd. Loo, wat ontzettend vervelend dat de bestelling pas zo laat uw kant op is gekomen, onze excuses. Wij verzoeken u om een mail naar info@suhsi-eight.nl te sturen, hier kunnen wij u verder helpen.

Van der Ven
22 januari 2022

Hele lekkere sushi! Je proeft dat het vers is! Wij zijn vaste klant!

Reactie van Sushi 8

Beste Van der Ven, wat fijn dat alles naar wens was. We hopen u snel weer te zien!

Paki
22 januari 2022

Super lekkere sushi! Stond klaar toen we aankwamen en smaakte heel erg goed!

Guus Buijlinckx
21 januari 2022

Het stond op tijd klaar en het was weer heerlijk

Rick & Yvonne
19 januari 2022

Een echte aanrader 👍🏼👍🏼👍🏼

Van der heijden
17 januari 2022

We bestelde voor 18.30 maar dit werd 19.15. Prima maar vervolgens werd het pas om 20.00 uur geleverd. Begrijp dat wanneer druk is je soms later kan verwachten, maar dit was extreem. Vooral als je kind om 20.00 uur naar bed moet maar ook sushi moest/wilde eten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Spijtig om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Linda
17 januari 2022

Lekkere sushi, wasabi mafg wat pittiger en de handrolls zijn niet mijn favoriet, De uramaki daarentegen zijn top!

Anoniem
16 januari 2022
Zeer slechte service
16 januari 2022

Besteld om af te halen, binnen 3 kwartier moeten wachten. Belachelijk slecht!!!

Reactie van Sushi 8

Beste..., wat vervelend om te horen dat u niet tevreden was. wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u verder helpen.

Vingerhoets
15 januari 2022

Erg lekker en een aanpassing op de box was geen probleem. Super!

Van Vugt
14 januari 2022

Het was vers en erg lekker!

Erika
14 januari 2022
Erna van Riel
10 januari 2022

Het eten is altijd lekker maar de bezorgtijd is waardeloos. Bestelling geplaats op 17.22 uur met bezorgtijd 18.30 uur. Uiteindelijk is de bestelling om 19.45!!! uur bezorgd. Dit kan echt niet

Reactie van Sushi 8

Beste Erna van Riel, wat vervelend dat u bestelling zo laat was, onze excuses. wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u verder helpen.

H
10 januari 2022

Ik denk dat de bestelling lang van te voren is bereid want het norivel was taai

Floor
10 januari 2022

We hadden gebeld met de vraag hoe snel het klaar zou kunnen zijn: heel snel, hal uurtje, maar moesten wel even online bestellen. Online konden we ophaalmoment van 3 kwartier later kiezen. Daarna kregen we een mailtje dat het een uurtje werd. Op ophaalmoment bleek het nog niet klaar. Moesten half uur later weer terugkomen. Dat was niet prettig. De sushi was lekker. De sashimi vinden we niet zo lekker.

Reactie van Sushi 8

Beste Floor, onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u om een mail te sturen naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u verder helpen.

Anoniem
10 januari 2022

Zoals gewoonlijk weer 30 minuten te laat bezorgd. Sushi is wel heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kees
9 januari 2022

Netjes en zeer lekker

Reactie van Sushi 8

Beste Kees, wat fijn dat alles naar wens was. Graag tot ziens!

Corrie
9 januari 2022
Klundert
9 januari 2022

Om 16:00 de bestelling geplaatst voor 18:15. Daarna om 18:00 gebeld worden dat het 18:45. Dit is al schandalig. Om 18:45 daar en dan nog 25 minuten wachten voordat het klaar is. SCHANDALIG. Daarnaast zat er GEEN Sojasaus bij. Maar niet meer de moeite gedaan om dit te gaan halen. Het eten verder was wel lekker. Allen zouden er wel wat meer warme gerechten bij mogen.

Reactie van Sushi 8

Beste Klundert, het spijt ons dat wij niet konden voldoen aan uw verwachtingen. Wij hopen dat dit de volgende keer wel goed gaat. Wij verzoeken u om een mal te sturen naar info@suhsi-eight.nl, hier kunnen wij u verder helpen.

-
9 januari 2022

Lang wachten (wel gezorgd voor loempia’s tijdens het wachten!). Maar het was niets bijzonders. Ik had op beter gehoopt (/verwacht).

Sophie Prinsen
9 januari 2022

We hebben anderhalf uur later dan besteld en beloofd ons eten gehad. De sushi was heerlijk Maar om eerst op de afgesproken tijd en al voor de deur staan een telefoontje te krijgen dat het een half uur later wordt. En vervolgens op die tijd er zijn en dan steeds te horen dat het weer later wordt is gewoon slechte service. Mijn vriend heeft een uur bij jullie zitten wachten. Ipv 1830u hadden we om 20u pas eten. Eigenlijk onacceptabel. En een paar miniloempia's is een leuke geste maar in de basis gaat er wel wat fout. Ik heb een eigen praktijk kinderfysio en werk daarnaast ook zelf ook in de horeca en heb zeker wel begrip voor dingen die even anders lopen. Maar dit is duidelijk een structureel probleem. Bij mij niet de eerste keer en helaas ook wat ik hoor van anderen. En hoe jammer is dat als mensen gaan lopen of bestellen in Tilburg als kwalitatief jullie de lekkerste sushi hebben. Zo lastig zou het niet moeten zijn om planning aan te pakken. De rest is denk ik prima!!!!!

Reactie van Sushi 8

Beste Sophie Prinsen, bedankt voor deze feedback. onze excuses dat dit zo is gegaan. Wij verzoeken dat u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u verder helpen.

Puck
8 januari 2022

Het eten was lekker. Maar de Sushi was een uur en 45 minuten te laat. Ook waren er 2 gerechten niet bij geleverd. Valt me tegen

Reactie van Sushi 8

Beste Puck, onze excuses voor de niet complete en te late levering. Wij verzoeken u om hier een mail met uw klachten naar info@sushi-eight.nl te sturen, hier kunnen we een oplossing zoeken.

Marcel Oerlemans
8 januari 2022
Van toorn
8 januari 2022

Super lekker

M
8 januari 2022
Linda van der heijden
5 januari 2022

heel erg goed! het enige nadeel vind ik de plastic wegwerp tray, ik snap en waardeer dat goed voedsel ook goed verpakt moet worden, maar daar heb ik toch een beetje milieuschaamte over.

Maillé
3 januari 2022

Sushi is altijd ontzettend lekker en ziet er goed verzorgd uit, complimenten. Echter moeten we regelmatig lang wachten tot het klaar is. Dit is best vervelend als je het hellemaal moet ophalen

Bart
3 januari 2022

Wat een lekkere sushi. Van bestellen tot afhalen is top geregeld. Bestelling is klaar op afgesproken tijdstip! Dat wat je voorgeschoteld krijgt is van goede kwaliteit en smaakt ontzettend lekker. Top!

Ton van Aart
1 januari 2021

Was wederom super lekker en goed van kwaliteit stond klaar op adgesproken tijd dan coor jullie service

FW
1 januari 2021

Helaas bijna een uur op de bestelling moeten wachten omdat ze geen goede planning hadden met oudejaarsdag. Eigenlijk geen ster waard.

Marco
1 januari 2021

Perfect. Aan alle verwachtingen voldaan.

W Barkmeyer
31 december 2021

Gisteren, dus ruim op tijd, sushi besteld voor 18u oudejaarsavond. Om 18.30u nog geen sushi, dus even gebeld waar het bleef. De onduidelijke reactie was: Het is nog niet klaar, het duurt nog een half uur. Om 19.00u, nog steeds geen sushi. Weer gebeld, maar bleven de voicemail krijgen. Om 19.30u zijn we langs gegaan om ons geld terug te halen. De reactie: We gaan zo aan de bestelling beginnen. Ja, daaaag. Het hoeft niet meer. Onder de andere recensies staat dat het op drukke dagen langer kan duren, maar na 1,5u nog moeten beginnen? Misschien meer personeel aannemen of minder bestellingen? Geen idee hoe de sushi smaakt...

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Inge
31 december 2021

Sushi was erg lekker maar de service enorm slecht. Om half 6 zouden we het op kunnen halen, uiteindelijk pas klaar om 18.45! Helaas niet de eerste keer

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat u bestelling te laat was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen. We hopen u graag snel terug te zien! - Team Sushi Eight

Wouter
31 december 2021
Richard
30 december 2021

We hadden echt te weinig soja , stokjes, gember en wasabi. Sushi zelf prima

Lobke de Regt
30 december 2021

Zeer lekkere sushi! Mooi opgemaakt en netjes verpakt. Voor herhaling vatbaar.

Floor Leermakers
30 december 2021

Erg lekkere goede sushi, leuke aanbieding op woensdag ook. Niet super onderscheidend maar zeker enorm lekker. Bezorgen paar minuutjes later maar geen grootse vertraging. Kortom, bestellen!

Hans Hop
28 december 2021

Was echt heerlijk, maar mocht iets meer, voller, rijker zijn. Gasten (leeftijdsgebonden?) horen geen trek meer over te hebben?

Sushi
27 december 2021
Jacqueline
27 december 2021
Inge van Oets
26 december 2021

Helaas ontbrak de saus bij de warme bijgerechten. Het was wel heel lekker.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L.
25 december 2021

Op 1e kerstdag besteld. De aardige bezorger was keurig op tijd - ondanks de waarschijnlijk grote drukte - en controleerde voor de zekerheid of onze bestelling in orde was. We hadden gevraagd of de krab vervangen mocht worden in de surf & turf box en dit hadden ze gedaan. Uitstekend!

Ton
24 december 2021

Super goed geregeld

Anne Straver
24 december 2021

Kwaliteit is echt wel goed! Alleen Janet dat je zonder bericht bijna 1,5 moet wachten! Zou fijn zijn als ze dan even iets laten weten!!

Niek
24 december 2021
Paul
24 december 2021
D
23 december 2021

De zalm sashimi was niet zo lekker. Ook de zalm in de rolls niet. Jammer.

Kelly
21 december 2021

Besteld via eigen website voor afhaal. 10 minuten voor afhaaltijd gebeld om te controleren of het afgehaald kon worden, te woord gestaan door een vriendelijke en vrolijke medewerker; bestelling stond klaar om afgehaald te worden. Lekkere sushi met verse smaak, royale grote stukken. Fijne eerste ervaring met sushi eight Hilvarenbeek!

Erwin
18 december 2021

Precies op tijd bezorgd, en heerlijk gegeten. Aanrader hoor en een aanwinst voor Hilvarenbeek

Corné
18 december 2021

Mooi op tijd en heerlijke box!

Anoniem
18 december 2021

Bezorging goed op tijd; sushi als altijd perfect. Complimenten aan de bezorger voor zijn enthousiasme. Die lijkt echt plezier in zijn werk te hebben.

Britt
14 december 2021

De sushi was prima, de wachttijd werkelijk waar belachelijk. De sushi zou om 18.00 uur klaar staan, na 25 minuten vragen hoelang het nog duurt als antwoord krijgen dat het bijna klaar is, en dan vervolgens nóg 10 minuten moeten wachten. 35 minuten vertraging als ze het komen bezorgen is lang, maar als je het af komt halen is het nog erger om 35 minuten te wachten. Plan minder bestellingen in per tijd. En mocht het dan alsnog uitlopen, zeg dan in ieder geval bij binnenkomst dat het langer duurt (andere van ons hadden ergens anders eten besteld en door het lange wachten bij sushi8 hebben we niet samen kunnen eten)

Anoniem
13 december 2021

Een uur te laat bezorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Roel
13 december 2021

Kwaliteit was redelijk deze wisselde heel erg. Ook lopen ze veel uit 18:00 was de afhaaltijd 18:45 was het werkelijk klaar. Dit is echt jammer anderhalve maand geleden was de kwaliteit top en stond het ook oprijd klaar. Kom op jullie kunnen het wel !!!

Pruijssers
13 december 2021

Sushi was heerlijk, maar de bestelling was te laat en toen we hier over belde belde we op een vreemde manier te woord gestaan.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Diede
11 december 2021

De sashimi rook en smaakte heel vreemd. Deze heb ik dus niet op. De rest van de sushi was lekker

John Lenior
10 december 2021

Lekker hoor, klein beetje meer plezier in de OPEN KEUKEN zou aantrekkelijker zijn.

M van Dijk
7 december 2021

Heerljjke Sushi, erg Lang moeten wachten. Zou 18:15 klaar zijn . 40 minuten zitten wachten. Geen compensatie. Jammer

H
6 december 2021

Ik moest om 18:45 mijn bestelling ophalen, ik was er om 18:45 en moest nog een half uur wachten tot het klaar is.. prima. Ik kom na een half uurtje terug en het was nog niet klaar, mocht ik nog een half uur wachten. Belachelijk.

Marco de jong
6 december 2021

Was super lekker alleen ruim half uur moeten wachten

De bruijn
5 december 2021

Tijd gekregen en toch nog 20 min moeten wachten . Jammer maar wel heel lekker.

Familie
5 december 2021

Rond 15 uur bestelling geplaatst voor 18 uur. Om 18.50 uur maar gebeld omdat bestelling er nog niet was. Dus pas om 19 uur bestelling gekregen!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
5 december 2021
Annemarie
5 december 2021

Heerlijk zo als altijd! Goede kwaliteit.

Vd broek
5 december 2021
John smetser
5 december 2021

Besteld en afgehaald maar ze waren wat vergeten Sportief opgelost ze kwamen het ondanks de drukte brengen

Kolsters
5 december 2021

Het was wederom heerlijke sushi die ook nog eens op tijd geleverd werd. Met andere woorden niks dan lof.

Michel van Schilt
5 december 2021

Meer als 1 uur te laat bezorgd

J.van Tongeren
4 december 2021
Guus Buijlinckx
3 december 2021
Ton van Aart
30 november 2021

We hadden deze avond surf en turf gehaald kwaliteit prima smaak heel goed zeker een aanrader voor ieder wat wils heeeeeerlijk

Klaartje
30 november 2021

Heerlijk gegeten en op de afgesproken tijd klaar. Super!

Gemke Franken
29 november 2021
Monique
29 november 2021

Kwaliteit is goed service kan beter . Een bestelling om 14.48 gedaan afhaaltijd 17.00 uur. Vervolgens nog een kwartier moeten wachten alvorens mijn bestelling klaar was.

Mark
28 november 2021

Om 16:30 besteld om het om 18:45 op te halen. Uiteindelijk om 19:30 kunnen afhalen ivm onderbezetting/teveel bestellingen. Kwaliteit van t eten was wel goed.

Ine Kanters
26 november 2021

Was super lekker

Anoniem
26 november 2021

We hebben weer genoten, erg lekker

Judith
24 november 2021

Veel keus,. smaakvol. Eten was op goede temperatuur. 3 kwartier later bezorgd dan was aangegeven. Bij eerdere bestellingen was dit ook zo dus dat is echt nog een punt voor verbetering.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Kenneth van der loo
22 november 2021

Voor de 3e keer alweer 1,5 uur zitten wachten in de wachtruimte nadat er gezegd werd dat het nog 15 min zou duren , vervolgens weer gevraagd hoelang het duurde en moest weer 30 min wachten , aangegeven dat ik niet nog langer ging wachten en dat het maar bezorgd moest worden , 50 min later een telefoontje wanneer ik mijn bestelling kwam halen ???? Met tegenzin weer terug om mijn bestelling op te halen en vervolgens gewoon weer 10 min moeten wachten omdat de bestelling nog niet klaar was , maar word wel gebeld dat het al klaar is ? De extra loempia’s heb ik nu ook wel gezien , systeem klopt van geen kanten

Bart
22 november 2021

Het was complete chaos 3 kwartier langer wachten verkeerde producten enz. En ook nog hele nacht op de toilet gezeten brrrrrr

Lucil
22 november 2021

Heel lekker, en netjes verzorgd. Ik woon er 6 km vandaan en er wordt niet bezorgd op mijn postcode, dat vindt ik wel een minpuntje! Verder is het goed.

Joanna
22 november 2021

Es war unsere dritte Bestellung bei Sushi 8 Hilvarenbeek. Die Lieferung hatte leider 20 min. Verspätung. In einem kleinen Dorf finde ich es echt viel. Das Essen war dadurch kalt und schmeckte nicht mehr so gut. Es ist best teuer, deshalb sollten die Qualität und Zustellung stimmen. Schade

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Donders
21 november 2021

Graag de wachttijd tijdens het ophalen een heel stuk verminderen.. vandaag heb ik samen, met andere mensen, zeker 45 min moeten wachten tijdens het afhalen voordat de bestelling klaar was… Dit is echt heel erg lang. Eventjes wachten is geen probleem, maar 45 minuten is wel echt heel erg lang..

-
21 november 2021
Olof van den Akker
21 november 2021

Heerlijk en vers bereid Misschien nog een tip: volgens mij kan je niet een aantal dagen vooruit bestellen en dat is onhandig

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Willem Vloet
21 november 2021

Om 13.00 uur sushi besteld om in de avond om 19.00 uur te laten bezorgen. Om 19.30 gebeld en het kwam er zo aan, om 20.30 uur nog niks. Nogmaals gebeld: de man aan de telefoon zei dat de bezorger onderweg was en alles zou uitleggen. Om 20.45 uur kwam de sushi met een heel verhaal dat hij alleen was zonder excuses! Bij het uitpakken bleek alles ook nog ijskoud! Waardeloos dus! Geen compensatie of een sorry gehad! Wij bestellen hier nooit meer!

Anoniem
20 november 2021

Ruim van te voren besteld, desondanks veel te laat bezorgd.

Lisette
17 november 2021

Top!

Pascale de Kort
13 november 2021

Was weer lekker.

Nicole
13 november 2021

Altijd top kwaliteit en zó vriendelijk!

Jan van Hulten
8 november 2021

erg lekker en op tijd klaar

Arno
7 november 2021

De online bestelling was niet bij Sushi 8 aangekomen. Terwijl ik wel een bevestiging had ontvangen. Helemaal voor niets naar Hilvarenbeek gereden.

Ric
6 november 2021

Om 17.25 besteld eten zou er om 18.15 zijn. Om 19u gebeld werd me verteld dat de bezorger onderweg was. Om 19.15 nogmaals gebeld weer hetzelfde verhaal. Om 19.30 weer gebeld weer hetzelfde verhaal. Om 19.40 gebeld en gezegd dat ze niet meer hoeven te komen en heb ik iets anders besteld. Geld heb ik nog niet terug gekregen

L.P.
5 november 2021
Brigitte
4 november 2021

Heerlijk!

Denissen
1 november 2021

Op de carpaccio geen dressing. Sushi was lekker

Arnoud
1 november 2021
Sushilover
31 oktober 2021

Lekkere sushi en heel fijn rekening gehouden met onze wens om een bepaald ingrediënt te vermijden. Zeker voor herhaling vatbaar.

Rogier Veerdonk
31 oktober 2021
Melissa
31 oktober 2021

Hele lekkere sushi! De lieve medewerkers hadden een beterschapskaartje en een cadeautje (loempiaatjes) bij mijn eten gedaan. Dankjewel voor het mooie gebaar in deze toch al rare tijd!

Pim
30 oktober 2021

Was wederom super. Box €39,95. 👍💪😎

Joost
29 oktober 2021

Levering zoals aangegeven. 3 kwartier wel wat aan de lange kant. Zat wel weinig sojasaus bij voor 40+ stuks sushi, 1 flesje. Smaak prima!

Judith
29 oktober 2021
Jack Nuiten
28 oktober 2021
Fm
27 oktober 2021

Gewoon lekkere sushi met leuke aanbiedingen voor een nette prijs 👌👌👌

Patrick van Halteren
25 oktober 2021

Bezorging was al laat vast te leggen. En zelfs daar gingen ze ook nog eens meer dan half uur overheen. Mailtjes liepen niet synchroon met de praktijk, terwijl ik toch nog geen 2 min van lokatie af zit( met fiets). Hoor de trage levering van veel mensen om me heen, dus daar moet je met bestellen rekening mee houden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Nicole
24 oktober 2021

Vriendelijke mensen daar en heerlijke sushi weer!

David
19 oktober 2021

Heerlijke sushi, goede prijs kwaliteit, bezorging op vakantiepark Beekse Beregen ook geen probleem!

Anoniem
17 oktober 2021
John
16 oktober 2021

Makkelijk besteld, lekker vers, afhaaltijdstip klopt.

Peter de Regt
13 oktober 2021

Bestelling werd 40 minuten na toegezegde bezorgtijd geleverd. Telefonisch niet bereikbaar / voicemail

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

L
11 oktober 2021
Peggy
11 oktober 2021

Lekkere sushi mooi samengestelde boxen . Op locatie te zien dat je sushi vers bereid wordt top !!! Enige punt is dat je afhaal tijd op statusmelding ineens 20 min later aangeeft .. dat is in minder.. verder top!!!

Ruud Janssens
11 oktober 2021

Bezorging zeer slecht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Greonne
10 oktober 2021

Bezorgen liet 2 uur oo zich wachten dat is erg lang.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rogier
10 oktober 2021

Zou om 18.00u klaar zijn maar om 18.35u kreeg ik het pas mee..

Anneke
10 oktober 2021

Heerlijk gegeten👌

Maria Spaninks
9 oktober 2021

Super lekker !

André Aantjes
8 oktober 2021
Janny
7 oktober 2021

Heerlijk gegeten.

L.garttener
6 oktober 2021

Netjes verzorgt..

Anoniem
4 oktober 2021

S middags de sushi al besteld, s avonds n uur te laat geleverd en ook nog achteraan moeten bellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

pascale de kort
3 oktober 2021

Was weer lekker.

Ans
2 oktober 2021
Rens
2 oktober 2021
W
2 oktober 2021

Heerlijk gegeten, was er volgens de afgesproken tijd.

Sushi123
2 oktober 2021

Op tijd bezorgd, enthousiaste bezorger, top kwaliteit sushi.

Jeffrey
28 september 2021

Uur later dan afgesproken , eten lauw tot koud

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Verkoeijen
27 september 2021

Besteld, echter na half uur na bevestigde levertijd nog geen reactie. Gebeld en in 10 minuutjes klaar. Dit werd een half uur…. Uiteindelijk een uur later de sushi ontvangen. Tip: gebruik het ordersysteem om te herbevestigen, levert de helft minder boze klanten op die geld terug willen en geeft duidelijkheid voor klant.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Anoniem
26 september 2021

Bestel hier graag, gezien de sushi echt lekker is. Bezorging wordt alleen steeds later gebracht, deze keer 50 minuten te laat!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Martijn
26 september 2021

Snel klaar en super lekker!!

Lisette Van der Sande
25 september 2021

Sushi altijd lekker en vlot thuis gebracht! Wij zijn blij met sushi 8 in Hilvarenbeek!

Van Haaren
25 september 2021

Heerlijk en vers!

Joyce
23 september 2021

Sushi smaakte niet vers. De noribladen smaakten als kauwgom.

Amy
21 september 2021

Lekkere sushi!! En mooi op tijd bezorgd. Ik vind het wel heel jammer dat je voor minimaal 20 euro moet bestellen. Dat is best veel voor in je eentje. Dat zou voor mij wel een reden zijn om het niet te bestellen.

lin
21 september 2021

prima!

Pieter
20 september 2021

De sushi was vooral vers en lekker bereidt!

Kell
19 september 2021

Ik vind het jammer dat ik aangeef dat ik geen viskuit of vis eitjes op mijn sushi wil hebben omdat ik dit niet lekker vind en dat er dan wel op zit. En als ik dan vraag of er een rol een beetje pittig gemaakt mag worden dat dat dan niet gedaan word.. ik bedoel als je vaker daar besteld of wilde gaan bestellen is de klant koning toch. Ik bedoel ik ga hier nu niks meer bestellen. Ik rijd dan liever naar Eindhoven of Tilburg naar een sushi tent waar ze wel rekening houden met de klant.

Brigitte
13 september 2021

Heerlijk, niet super goedkoop maar wel genieten

Indy
13 september 2021

Lekkere sushi. Wel kregen we bij een bak van 60 stuks, maar twee paar stokjes en 1 klein flesje sojasaus. Dat was helaas te weinig

Wendy
13 september 2021

Super verse heerlijke sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erik
13 september 2021

Slechte kwaliteit alle sushi viel uit elkaar bij het pakken uit de doos. Smaak was ook zeer matig.

Anoniem
12 september 2021
Vennekes
11 september 2021

Sushi is goed, alleen zo vreselijk jammer dat het bijna altijd zeker 20 min langer duurt dan de afgesproken afhaal tijd, en 45 min langer om te bezorgen!! Dat kost ⭐⭐

pascale de kort
11 september 2021
Van Eijndhoven
6 september 2021
Lieke van de Wouw
5 september 2021

Het was weer super!

Kim
5 september 2021

De bezorgplek was een beetje onduidelijk, maar deze zaak heeft er echt alles aan gedaan om ervoor te zorgen dat de bestelling bezorgd werd. Superservice!

Ester
4 september 2021

De bestelde (en betaalde) sausjes zaten er niet bij. Verder alles prima. Kwartier later dan de vermelde bezorgtijd

Kristel Buster
3 september 2021

Ruim 20 minuten later bezorgd dan afgesproken (2e keer dat we hier besteld hebben en 2x te laat bezorgd)

Annemiek
3 september 2021

Sommige wat smakeloos

Otten
3 september 2021

Van uit Tilburg naar Hilvarenbeek gereden. omdat de sushi echt super lekker is beter als wat we hier hebben en de aanbieding ook zeker de moeite waard is .

Sabine Veerman
2 september 2021

Fantastische sushi! Supervers en heerlijke smaakcombinaties!

Monique
2 september 2021

Heerlijke sushi! We hebben weer zitten smullen!

Patrick
2 september 2021

heerlijke sushi, afgesproken tijd klaar om op te halen. Wel jammer dat in Biest-Houtakker niet bezorgd wordt.

Job
2 september 2021

Smaakte volledig naar verwachting. Top.

Desiree
1 september 2021

Heerlijk

Jeroen
29 augustus 2021

Al enkele keren hier een bestelling opgehaald, maar nog nooit op de juiste tijd dat het klaar stond. Hier mag wel wat aan verbeterd worden. Verder is het prima sushi

Jan maas
28 augustus 2021

Niets meer aan doen, goede kwaliteit

van Rijswijk
28 augustus 2021

Heerlijk sashimi trio! Voor de verandering ook eens warme dingen besteld. De Japanse garnalen en chicken wings waren super lekker! Zeker een aanrader!

Veenstra
28 augustus 2021
olof
27 augustus 2021

Heerlijk vers gemaakt en snel bezorgd

Mariet
27 augustus 2021
Ad van Gestel
26 augustus 2021

De surf en turf Box is top qua smaak, variatie en qua prijs/kwaliteit!

Annemieke Bloemen
24 augustus 2021
Pascale de Kort
23 augustus 2021

Was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

ad wagemakers
23 augustus 2021

Kwaliteit was uitstekend, prijs heel realistisch, bestelling stond klaar op afgesproken tijd,

Jan meijer
20 augustus 2021
Kim
20 augustus 2021

Was weer heerlijk!!

Reactie van Sushi 8

Beste gast, Zo hoort het toch?! Sushi 8 team

kiki
16 augustus 2021

lekkere sushi. goede kwaliteit! kon proeven dat hij vers gemaakt was. eten was netjes op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Natasja van Tilborg
16 augustus 2021

Gisteren alweer voor de 9e keer besteld, iedere keer is het hartstikke goed! Verse sushi en gisteren waren ze precies op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste gast, we zijn heeeeel erg blij dat u van onze producten houdt. Tot de 10de keer! Sushi 8 team. Ps er zijn nog een paar gasten die zelfs 13x plus ons bezoekt hebben😋

Maarten
15 augustus 2021

Lekkere verse sushi en op de afgesproken tijd bezorgd. Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

pascale
15 augustus 2021

Was heel lekker. net iets pittiger dan anders maar daardoor juist lekkerder

Anne van der Zwart
15 augustus 2021

Was heerlijk

Daphne
14 augustus 2021

Stond ruim op tijd klaar om af te halen. En de sushi was zeker voor herhaling vatbaar

Jurgen
14 augustus 2021

Over het algemeen goede sushi. Duidelijke website. Op jullie vezoek bestel ik nu via de website ipv via Thuisbezorgd. Vriendelijk personeel. Ik heb hier nu 5 of 6 keer sushi gehaald. Tot nu toe iedere keer lekker geweest, maar merk wel een kleine afname van de hoeveelheid zalm en tonijn per uramaki sushi. Hoop niet dat die trend zich doorzet en je uiteindelijk rijst met een heel klein stukje zalm of tonijn zit te eten. Dan haak ik natuurlijk af als klant. Ik vraag me ook af hoe lang de sushi al klaar staat ongekoeld op de toonbank. De vorige keer was ik per ongeluk 20 minuten te vroeg en toen stond mijn bestelling al klaar. Weet niet of daar regels / normen voor bestaan. Maar tot nu toe vooral blij met jullie komst in Hilvarenbeek.

Reactie van Sushi 8

beste gast, we maken altijd vers. de gemaakte sushi mag NOOIT in de koeling bewaren, dat wordt de rijst hard en korrelig. vis en makkelijke bedorven ingredienten bewaren we in de koeling, alleen spitsuur doen we eventje buiten de koeling. eens gemaakte sushi mag wel ongekoeld 1-2 uur bewaren. Groetjes, Sushi 8 team

M.
13 augustus 2021

Onklantvriendelijk ! Eerste keer en meteen de laatste keer

Reactie van Sushi 8

Beste gast, we hadden inderdaad te weinig soya saus bij u bestelling gedaan. Toen u vroeg of u nog een flesje er bij kond krijgen,door miscommunicatie hadden de parttimers u niet goed kunnen begrijpen. Toen onze cheg gezien had, had hij meteen opgelost. Onze excuus!Hoop u lekker gegeten had. Groetjes, Sushi 8 team

Amber
9 augustus 2021

Heerlijke Verse sushi!

patricia van Woerkom
9 augustus 2021

op tijd bezorgd ,zag er goed uit en was erg lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Erna
9 augustus 2021

Super lekker en keurig op tijd bezorgd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pascale de Kort
8 augustus 2021

Heerlijk!

A
7 augustus 2021

Prima, lekkere sushi! De extra mini loempia’s waren een mooi gebaar als excuus de verlate levering.

Miriam
7 augustus 2021

De eerste keer sushi besteld? Bestelling was mooi op tijd klaar en het was heerlijk. Niks op aan te merken.

Reactie van Sushi 8

Beste gast, tot snel weer! Sushi 8 team

Anoniem
6 augustus 2021
Dees
5 augustus 2021

Lekker hoor!

Anouk
5 augustus 2021
Jim
5 augustus 2021

Heerlijk verse sushi en snel bezorgd!

Cox
4 augustus 2021

Lekker, mooie prijs, goede bezorging, fijn in het dorp zelf!! Gaan zeker vaker bestellen

Pascale de Kort
31 juli 2021

Altijd lekker!

Reactie van Sushi 8

Beste gast, Ja! Altijd toch?! Sushi 8 team

Hanna
31 juli 2021
Lars Verhoef
28 juli 2021

Erg goeie sushi, bezorging was stipt en belde zelfs of ze iets eerder konden komen. Erg lekkere smaken en erg krokante gefrituurde gerechten. Super!

Ans Wouters
27 juli 2021

Blij met een Take Away sushi in Hilvarenbeek. Weer lekker gegeten. 👍

Van den Broek
25 juli 2021
pascale de kort
25 juli 2021

Heerlijk genieten weer!

Joyce
24 juli 2021
Linnemans
24 juli 2021

Eten was lekker, maar 20 minuten wachten is erg lang. Mijn andere bestelling ergens anders was wel op de afgesproken tijd klaar. Dus was koud voor ik thuis was. Daarvoor dank.

Reactie van Sushi 8

Beste gast, We maken de meeste bestellingen in 2 stappen. 1 Koude gerechten eerst klaar maken(dit mag 10-15 mins voor de afgesproken tijd) 2 warme gerecht maken(dit doen we bij rustige dagen pas de gast binnen komt) dan hebben onze gasten altijd warme warm gerechten als ze thuis komen. Sushi 8 team

Ellen
22 juli 2021

Op tijd en goede prijs/ kwaliteit verhouding

B
19 juli 2021

Lekker. ! Grote sushi

Patricia
18 juli 2021

Super lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Brigit
18 juli 2021

Dit keer niet alleen lekker maar ook (bijna) op de afgesproken tijd! Super en een aanrader

S
16 juli 2021

Weer perfect

MAnuela vluggen
16 juli 2021

Sushi was weer heerlijk maar heb het de vorige keer ook al gemeld , 2 kleine flesjes soja voor bijna 90 euro aan sushi slaat echt nergens op. We gaan het binnenkort toch voor een 3de keer proberen hoop dat jullie ook iets doen met de verbeterpunten .

****
16 juli 2021

Heerlijk lekker goed en kunstwerkjes om te zien! Zeker hier bestellen. De maandaanbiedingen zijn interessant en leuk qua prijs.

kim de bresser
16 juli 2021

heerlijk! en super lief meisje die bezorgd!

Hans van Geloven
15 juli 2021

De sushi zag er super goed uit en was erg lekker, De Chicken Karaage was erg hard en niet lekker.

Jeanine Van Gestel
11 juli 2021

Lekker gegeten , alleen jammer dat onze sushibox niet helemaal klopte. Ook de warme gerechten leek erop dat er al van gegeten was. Verder prima gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Pascale de Kort
10 juli 2021

was weer heerlijk! Goede service!

M.S
10 juli 2021

Sushi bowl met garnalen besteld. Deze was erg lekker!

Esther
10 juli 2021

Heerlijk! Super lekkere, kwalitatief goede sushi! Daarnaast top service ivm eerder ophalen dan online aangegeven, er vriendelijk en flexibel.

L
9 juli 2021

jammer dat het nooit op tijd klaar schijnt te kunnen zijn. Het smaakt allemaal wel heel goed!

Annie
9 juli 2021

Mooi en verzorgd verpakt, super lekkere en verse sushi en zelfs een cadeautje gehad waar we ook van hadden genoten. Zeker voor herhaling vatbaar! Enig minpuntje zou zijn dat de toppings van twee rollen (die ik zelf had samengesteld) omgewisseld waren met elkaar, dit was gelukkig makkelijk te fixen om het even zelf om te draaien, maar zou fijn zijn als dit niet zo was gebeurd. Maar het was niet zo'n groot probleem, kan gebeuren!

Linda
7 juli 2021

Lekkere sushi en het was op tijd klaar.

Evita
6 juli 2021

De bestelling was precies op tijd. Erg lekker en goed verzorgd met een cadeautje erbij. We hebben genoten.

VERSPAANDONK
6 juli 2021

Al meerdere keren iets besteld en telkens gaat er iets mis. Niet klaar op de aangegeven tijd en lang moeten wachten of een deel van de bestelling die ontbreekt. De sushi zelf is lekker maar de communicatie/bestelprocedure laat soms te wensen over.

Reactie van Sushi 8

Beste gast, We maken de meeste bestellingen in 2 stappen. 1 Koude gerechten eerst klaar maken(dit mag 10-15 mins voor de afgesproken tijd) 2 warme gerecht maken(dit doen we bij rustige dagen pas de gast binnen komt) dan hebben onze gasten altijd warme warm gerechten als ze thuis komen. Sushi 8 team

.
5 juli 2021

Sushi was heerlijk, helaas half uur later geleverd dan de aangegeven tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge van den Heuvel
4 juli 2021

Voor het eerst sushi besteld in Hilvarenbeek. Jammer dat ook al bestel je tijdig, 3 uur vooraf je alsnog bijna 30 minuten extra moet wachten. De sushi was ontzettend lekker en erg vers. Zeker voor herhaling vatbaar.

Leonie
4 juli 2021

Prima sushi, we hebben heerlijk gegeten.

Marieke Vrienten
4 juli 2021

De Sushi was heerlijk! Wel 45min. zitten wachten op mijn online bestelling én de gefrituurde mix was helaas koud toen we thuis kwamen!

Marcel
3 juli 2021

Super gegeten, 20 min te laat maar er was wel gebeld dat het later werd. Was het wachten wel waard! Heerlijk! En een cadeautje gehad voor het wachten.

Tim
3 juli 2021

Heerlijk en lekker veel

Annemieke
3 juli 2021

Quality time menu, echt een aanrader!

Donkers
30 juni 2021

Erg lekker gegeten! Voor herhaling vatbaar👌

De Biggelaar
28 juni 2021
Erna Van Riel
28 juni 2021

Er werd netjes gebeld dat de bezorging een half uur later zou zijn. Uiteindelijk was de bezorging nog eens 20 minuten later, dus uiteindelijk meer dan een uur later.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

M.
27 juni 2021

Goede sushi, heel lekker en goede prijs! Tijdig gebeld dat het een half uurtje later pas opgehaald kon worden, ter compensatie loempiaatjes bij mijn bestelling gekregen. Nette service en heel vriendelijk personeel!

Ans Wouters
27 juni 2021

Lekkere sushi. Zelf afgehaald op het afgesproken tijdstip. Alleen even hoeven wachten op het opwarmen van endamane en bakken van de loempia’s. Een echte aanrader! Wij komen vast terug.

Chantal
27 juni 2021

Sushi was heerlijk en echt vers! Bezorging iets minder, dik half uur te laat terwijl we al vroeg besteld hadden.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.